Jak získat protokoly z ESET virtuální appliance?

Autor: | Poslední úprava: 16.12.2020 17:10:36

Pokud máte některý ze serverových produktů ESET nasazen jako virtuální appliance (například ESET Security Management Center, ESET Virtualization Security…) a specialisté technické podpory vás požádali o zaslání diagnostických protokolů, postupujte podle následujících kroků:

Povolte si SSH přístup k virtuální appliance.

Poznámka:
Ve starších verzích ESET Remote Administrator byl SSH přístup standardně povolen.

Stáhněte si aplikaci WinSCP: Stáhnout

Po spuštění aplikace vytvořte nové připojení:

  • Do pole Hostitel zadejte IP adresu, na které běží virtuální appliance.
  • Číslo portu pro SSH ponechte na 22.
  • Uživatelské jméno zadejte root (pro ESMC), logs v případě Virtualization Security.
  • Zadejte heslo:

WinSCP

Akci dokončete kliknutím na tlačítko Přihlásit a spojení potvrďte kliknutím na tlačítko Ano.

Potvrzení klíče ve WinSCP

Po připojení k virtuální appliance se nacházíte ve složce uživatele /root.

WinSCP

Přesuňte se do konkrétní složky s protokoly a zkopírujte si na lokální disk soubory, které si vyžádali specialisté technické podpory.

Získaná data zašlete společně s popisem na technickou podporu.

Štítky: ERA6, ESMC, Virtualization Security, SSH přístup, virtual appliance, protokoly, log, logování