Databáze znalostí

Jak získat protokoly z ESET virtuální appliance?

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 20.11.2018 09:07:21

Pokud máte některý ze serverových produktů ESET nasazen jako virtuální appliance (například ESET Security Management Center, ESET Virtualization Security, …) a specialisté technické podpory vás požádali o zaslání diagnostických protokolů, postupujte podle následujících kroků:

číslo

Povolte si SSH přístup k virtuální appliance.

Upozornění

Poznámka:
Ve starších verzích ESET Remote Administrator byl SSH přístup standardně povolen.

číslo

Stáhněte si aplikaci WinSCP: Stáhnout

číslo

Po spuštění aplikace vytvořte nové připojení:

  • Do pole Hostitel zadejte IP adresu, na které běží virtuální appliance.
  • Číslo portu pro SSH ponechte na 22.
  • Uživatelské jméno zadejte root (pro ESMC), logs v případě Virtualization Security.
  • Zadejte heslo:

WinSCP

číslo

Akci dokončete kliknutím na tlačítko Přihlásit a spojení potvrďte kliknutím na tlačítko Ano.

Potvrzení klíče ve WinSCP

číslo

Po připojení k virtuální appliance se nacházíte ve složce uživatele /root.

WinSCP

číslo

Přesuňte se do konkrétní složky s protokoly a zkopírujte si na lokální disk soubory, které si vyžádali specialisté technické podpory.

číslo

Získaná data zašlete společně s popisem na technickou podporu.

Štítky: ERA6, ESMC, Virtualization Security, SSH přístup, virtual appliance, protokoly, log, logování

(0 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Komentáře (0)

Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Celé jméno:
E-mail:
Komentář:
Ochrana před roboty 
 
Pro přidání komentáře musíte vyplnit ochranu před roboty.
Kolik je dva krát tři?