Pro zajištění maximální ochrany si bezplatně aktualizujte vámi používané řešení ESET na nejnovější verzi:
Starší verze produktů ESET již nebude brzy možné provozovat na Windows 10, stejně tak aktuální produkty na systémech bez podpory SHA-2. Přehled dotčených verzí společně s možnými aktualizačními scénáři naleznete v migračním průvodci.
Jak získat protokoly z ESET virtuální appliance?Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 16.12.2020 17:10:36
|
|
Pokud máte některý ze serverových produktů ESET nasazen jako virtuální appliance (například ESET Security Management Center, ESET Virtualization Security…) a specialisté technické podpory vás požádali o zaslání diagnostických protokolů, postupujte podle následujících kroků: Povolte si SSH přístup k virtuální appliance. Poznámka: Stáhněte si aplikaci WinSCP: Stáhnout Po spuštění aplikace vytvořte nové připojení:
Akci dokončete kliknutím na tlačítko Přihlásit a spojení potvrďte kliknutím na tlačítko Ano. Po připojení k virtuální appliance se nacházíte ve složce uživatele /root. Přesuňte se do konkrétní složky s protokoly a zkopírujte si na lokální disk soubory, které si vyžádali specialisté technické podpory. Získaná data zašlete společně s popisem na technickou podporu. Štítky: ERA6, ESMC, Virtualization Security, SSH přístup, virtual appliance, protokoly, log, logování | |
|