Pro zajištění maximální ochrany si bezplatně aktualizujte vámi používané řešení ESET na nejnovější verzi:
Starší verze produktů ESET již nebude brzy možné provozovat na Windows 10, stejně tak aktuální produkty na systémech bez podpory SHA-2. Přehled dotčených verzí společně s možnými aktualizačními scénáři naleznete v migračním průvodci.
Kde najdu protokoly pro diagnostiku ESET konzole pro správu?Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 11.12.2020 09:53:39
|
|||||
Při řešení problémů s konzolí pro správu (ESET Remote Administrator/ESET Security Management Center/ESET PROTECT) vás mohou specialisté technické podpory ESET vyzvat k zaslání diagnostických dat. V závislosti na použitých komponentách naleznete protokoly v níže uvedených umístěních: Windows
Linux
macOS
Instalační protokolyPokud instalujete prostřednictvím all-in-one balíčku, standardně je aktivováno vytváření instalačních protokolů. Tyto protokoly naleznete ve složce logs v umístění, ze kterého jste spustili instalační balíček. V ojedinělých případech se vytvoří do systémové složky Temp. Pokud instalujete komponenty samostatně a jejich instalace se nedaří, aktivujte protokolování instalace ručně. Pokud nasazujete virtuální appliance, užitečné informace naleznete v těchto protokolech:
Apache HTTP Proxy
Webová konzole
Databázový serverMySQL Server
Microsoft SQL Server
Diagnostické protokolováníPokud budou specialisté technické podpory vyžadovat změnu úrovně protokolování, postupujte podle tohoto návodu. Štítky: ERA, ESMC, protokoly, logy, trace.log, status.html, diagnostika | |||||
|