Při řešení problémů s konzolí pro správu (ESET Remote Administrator/ESET Security Management Center/ESET PROTECT) vás mohou specialisté technické podpory ESET vyzvat k zaslání diagnostických dat. V závislosti na použitých komponentách naleznete protokoly v níže uvedených umístěních:
Windows
C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Agent\EraAgentApplicationData\Logs\ C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\MDMCore\Logs\ C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Proxy\EraProxyApplicationData\Logs\ C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Server\EraServerApplicationData\Logs\ C:\ProgramData\ESET\Rogue Detection Sensor\Logs\ C:\Users\%user%\AppData\Local\Temp\ra-agent-install.log
 |
Poznámka: Pokud používáte starší verze operačních systémů Windows, najdete protokoly analogicky v umístění C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\ESET\…
|
Linux
/var/log/eset/RemoteAdministrator/Agent/ /var/log/eset/RemoteAdministrator/Server/ /var/log/eset/RemoteAdministrator/MDMCore/ /var/log/eset/RemoteAdministrator/MDMCore/Proxy/ /var/log/eset/RemoteAdministrator/Proxy/ /var/log/eset/RemoteAdministrator/EraAgentInstaller.log /var/log/eset/RemoteAdministrator/EraServerInstaller.log /var/log/eset/RogueDetectionSensor/
macOS
/Library/Application Support/com.eset.remoteadministrator.agent/Logs/ /Users/%uživatel%/Library/Logs/EraAgentInstaller.log
 |
Je dobré vědět: Pokud používáte Virtual Appliance, protokoly z ní získáte tímto způsobem.
|
Instalační protokoly
Pokud instalujete prostřednictvím all-in-one balíčku, standardně je aktivováno vytváření instalačních protokolů. Tyto protokoly naleznete ve složce logs v umístění, ze kterého jste spustili instalační balíček. V ojedinělých případech se vytvoří do systémové složky Temp. Pokud instalujete komponenty samostatně a jejich instalace se nedaří, aktivujte protokolování instalace ručně.
Pokud nasazujete virtuální appliance, užitečné informace naleznete v těchto protokolech:
/root/appliance-configuration-log.txt /var/log/eset/RemoteAdministrator/EraServerInstaller.log
Apache HTTP Proxy
C:\Program Files\Apache HTTP Proxy\logs\error.log /var/log/httpd
Webová konzole
C:\Program Files\Apache Software Foundation\Tomcat číslo_verze\logs /var/log/tomcat
Databázový server
MySQL Server
C:\ProgramData\MySQL\MySQL Server\data\nazev_serveru.err /var/log/mysqld.log
Microsoft SQL Server
C:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL.číslo_verze\MSSQL\LOG\
Diagnostické protokolování
Pokud budou specialisté technické podpory vyžadovat změnu úrovně protokolování, postupujte podle tohoto návodu.
Štítky: ERA, ESMC, protokoly, logy, trace.log, status.html, diagnostika
|