Databáze znalostí: Obecné informace a návody

Jak ověřit úspěšné doručení požadavku na technickou podporu?

Autor: | Poslední úprava: 08.01.2015 13:33:05

Požadavky na technickou podporu vytvořené přímo z produktu ESET nebo prostřednictvím internetového formuláře jsou doručovány do interního systému, kde jsou následně pracovníky technické podpory zpracovávány. Jelikož je v obou případech využívána e-mailová komunikace, mohou doručení požadavku ovlivnit různé faktory. K doručení např. nedojde, pokud je poskytovatel (doména) internetového připojení či e-mailového serveru uvedena na některém z veřejných spamových seznamů (blacklistů).

Jak tedy ověřit úspěšné přijetí vašeho požadavku?

Každá zpráva, která je přijata do našeho systému, je odesílateli do několika minut potvrzena. Pokud po odeslání požadavku na technickou podporu obdržíte následující automatickou zprávu, byl váš požadavek úspěšně doručen:

Vzor potvrzení doručení požadavku na technickou podporu

Pokud neobdržíte do 20 minut od odeslání požadavku výše uvedenou automatickou zprávu (nezapomeňte se podívat také do složky nevyžádané pošty), kontaktuje nás prosím telefonicky.