Pro zajištění maximální ochrany si bezplatně aktualizujte vámi používané řešení ESET na nejnovější verzi:
Starší verze produktů ESET již nebude brzy možné provozovat na Windows 10, stejně tak aktuální produkty na systémech bez podpory SHA-2. Přehled dotčených verzí společně s možnými aktualizačními scénáři naleznete v migračním průvodci.

Databáze znalostí

Jak ověřit, zda má doména není na blacklistu?

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 03.09.2018 07:26:43

Pokud se vám vrací odesílané e-maily, případně vaše e-maily končí u příjemce v nevyžádané poště, pomocí následujících kroků si můžete ověřit, zda příčinou není fakt, že se vaše doména nachází na veřejném blacklistu.

číslo

Otevřete si MXToolbox:  http://mxtoolbox.com/

číslo

Do pole Lookup anything... zadejte blacklist:vasedomena.cz a stiskněte klávesu Enter.
Zadat můžete přímo název vaší domény, vaši veřejnou IP adresu, případně IP adresu používaného SMTP serveru.

MXToolbox blacklist

číslo

Následně bude provedena kontrola, zda se vaše IP adresa nenachází na některém z více než 90 nejpoužívanějších veřejných blacklistů.

Upozornění

Poznámka:
Dříve produkty ESET využívaly reputačních servery mailshell. Aktuální verze produktů využívají antispamové jádro vyvinuté společností ESET. Pokud je příjem zpráv blokován z důvodu, že se doména nachází na "cloudovém seznamu blokovaných adres", pro přehodnocení domény/IP adresy a její případné vyřazení z databáze, kontaktujte technickou podporu.

 

Štítky: blacklist, mailshell, spam, nechodí pošta

Hodnocení článku (3 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc