Pro zajištění maximální ochrany si bezplatně aktualizujte vámi používané řešení ESET na nejnovější verzi:
Starší verze produktů ESET již nebude brzy možné provozovat na Windows 10, stejně tak aktuální produkty na systémech bez podpory SHA-2. Přehled dotčených verzí společně s možnými aktualizačními scénáři naleznete v migračním průvodci.

Databáze znalostí

ESET Mobile Security hlásí, že není připojení k internetu

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 07.09.2020 13:58:45

Pokud vám aplikace ESET Mobile Security při pokusu o aktualizaci detekčního jádra hlásí

Prosím, zkontrolujte internetové připojení a zkuste to znovu.

i přesto, že jste připojeni k internetu, postupujte podle následujících kroků pro vyřešení problému.

Ve svém zařízení ťukněte na Nastavení > Aplikace.

V zobrazeném seznamu aplikací najděte ESET Mobile Security a ťuknutím záznam otevřete.

Správce aplikací OS Android

Zobrazí se Informace o aplikaci. Ťukněte na řádek Úložiště.

Informace o aplikaci ESET Mobile Security

Nyní ťukněte na tlačítko Vymazat mezipaměť.

Vymazat paměť ESET Mobile Security

Následně znovu proveďte aktualizaci detekčního jádra.

Štítky: SOLN3546, cache, nefunkční aktualizace, není připojení

Hodnocení článku (0 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc