Pro zajištění maximální ochrany si bezplatně aktualizujte vámi používané řešení ESET na nejnovější verzi:
Starší verze produktů ESET již nebude brzy možné provozovat na Windows 10, stejně tak aktuální produkty na systémech bez podpory SHA-2. Přehled dotčených verzí společně s možnými aktualizačními scénáři naleznete v migračním průvodci.
ESET Mobile Security hlásí, že není připojení k internetuAutor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 07.09.2020 13:58:45
|
|
Pokud vám aplikace ESET Mobile Security při pokusu o aktualizaci detekčního jádra hlásí
i přesto, že jste připojeni k internetu, postupujte podle následujících kroků pro vyřešení problému. Ve svém zařízení ťukněte na Nastavení > Aplikace. V zobrazeném seznamu aplikací najděte ESET Mobile Security a ťuknutím záznam otevřete. Zobrazí se Informace o aplikaci. Ťukněte na řádek Úložiště. Nyní ťukněte na tlačítko Vymazat mezipaměť. Následně znovu proveďte aktualizaci detekčního jádra. Štítky: SOLN3546, cache, nefunkční aktualizace, není připojení | |
|