Databáze znalostí

ESET Mobile Security hlásí, že není připojení k internetu

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 14.05.2020 14:04:53

Pokud vám aplikace ESET Mobile Security při pokusu o aktualizaci virové databáze hlásí

Prosím, zkontrolujte internetové připojení a zkuste to znovu.

i přesto, že jste připojeni k internetu, postupujte podle následujících kroků pro vyřešení problému.

Ve svém zařízení ťukněte na Nastavení > Aplikace.

V zobrazeném seznamu aplikací najděte ESET Mobile Security a ťuknutím záznam otevřete.

Správce aplikací OS Android

Zobrazí se Informace o aplikaci. Ťukněte na řádek Úložiště.

Informace o aplikaci ESET Mobile Security

Nyní ťukněte na tlačítko Vymazat mezipaměť.

Vymazat paměť ESET Mobile Security

Následně znovu proveďte aktualizaci virové databáze.

Štítky: SOLN3546, cache, nefunkční aktualizace, není připojení

Hodnocení článku (0 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc