Pro zajištění maximální ochrany si bezplatně aktualizujte vámi používané řešení ESET na nejnovější verzi:
Starší verze produktů ESET již nebude brzy možné provozovat na Windows 10, stejně tak aktuální produkty na systémech bez podpory SHA-2. Přehled dotčených verzí společně s možnými aktualizačními scénáři naleznete v migračním průvodci.

Databáze znalostí

Kompletní protokol síťového provozu z aplikace Wireshark

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 21.09.2020 17:12:43

Pokud dochází ve vaší síti k problémům při komunikaci a technická podpora ESET vás požádala o protokol síťového provozu z aplikace Wireshark, postupujte podle následujících kroků:

Stáhněte si a nainstalujte aplikaci Wireshark

Stáhnout

Spusťte aplikaci Wireshark a klikněte v horním menu na Capture > Options.

Hlavní okno aplikace Wireshark

V zobrazeném dialogovém okně vyberte aktivní síťový adaptér a klikněte na tlačítko Start.

Výběr síťového rozhraní v aplikaci Wireshark

Nasimulujte akci, při které dochází k problému se síťovou komunikací.

Ukončete aplikaci Wireshark.
Během zavírání vyberte možnost Stop and Save a uložte protokol na disk.

Uložení protokolu aplikace Wireshark

Vytvořený protokol zašlete na technickou podporu společně s daty, které sesbírá nástroje ESET Log Collector.

Štítky: wireshark, síťový protokol, problém se sítí, pcap log

Hodnocení článku (0 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc