Databáze znalostí

Jak obnovit zapomenuté heslo do ESET Mobile Security?

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 19.02.2020 10:51:44

ESET Mobile Security umožňuje nastavení bezpečnostního hesla a PIN, které jsou následně vyžadovány pro přístup k pokročilým funkcím programu, odblokování zařízení a také pro odinstalaci programu. Pokud jste vámi zvolené bezpečnostní heslo/PIN zapomněli a nyní potřebujete ESET Mobile Security odinstalovat nebo odblokovat, například po výměně SIM karty, máte několik možností, jak heslo/PIN zrušit nebo změnit.

Obnovení PIN

PIN slouží jako další vrstva ochrany před neoprávněným spuštěním aplikací v telefonu. Co dělat v případě, kdy PIN zapomenete?

Zobrazit/skrýt návod »

Ťukněte na Zapomněli jste PIN? (1), zadejte své bezpečnostní heslo (2), které používáte do aplikace ESET Mobile Security, a ťukněte na Potvrdit (3).

Ťukněte na Zapomněli jste PIN?     Napište heslo a heslo potvrďte

Tím došlo k vypnutí Zámku aplikací a i obnově PIN. Abyste zámek znovu zapnuli, ťukněte na ikonu Zámek aplikace (4) a na následující obrazovce na Zapnout (5).

Ťukněte na Zámek aplikace     Ťukněte na Zapnout

číslo

Zadejte nový PIN (6) a potvrďte ťuknutím na  (7). Zadejte pro potvrzení znovu PIN (8) a potvrďte ťuknutím na  (9).

Napište nový PIN a ťukněte na ikonu s fajfkou      Napište PIN znovu a ťukněte na ikonu s fajfkou

číslo

Ťukněte na ikonu aplikace z výčtu aplikací (10) a nastavte tak u aplikace zámek (zobrazí se jeho ikona). Aplikace je tak znovu uzamčena. Pro přechod do hlavní obrazovky programu ťukněte na šipku vlevo  (11).

Vyberte ikony určené k uzamknutí      Ťukněte na šipku vlevo pro návrat do hlavní obrazovky programu


Obnovení hesla

Své heslo si obnovte jedním z několika uvedených postupů. Záleží na tom, zda máte zařízení přípojené k internetu či nikoli.

Zobrazit/skrýt návod »

Klik na "Zapomněli jste heslo?"      Vyberte možnost E-mail, my.eset.com, Technická podpora

Odblokování telefonu zasláním SMS z důvěryhodného kontaktu

Pokud jste si v aplikaci nadefinovali důvěryhodný kontakt a je v uzamčeném zařízení vložena SIM karta, můžete heslo zrušit zasláním speciální SMS z daného telefonního čísla. Postup nevyžaduje přístup k internetu.

Důležité:




Z důvodu změn podmínek společnosti Google od ledna 2019 lze aplikaci ESET Mobile Security staženou na Google Play odblokovat pomocí důvěryhodného kontaktu pouze v případě, že máte rovněž nainstalovanou aplikaci ESET SMS Tool. U aplikace nainstalované z jiného zdroje zůstala funkčnost odblokování z důvěryhodného kontaktu zachována beze změny.

Zobrazit/skrýt návod »

číslo

Z definovaného důvěryhodného kontaktu odešlete SMS na své telefonní číslo, resp. číslo SIM karty vložené v zařízení.

Tvar SMS příkazu: eset remote reset

Poznámka:
Po deaktivaci stávajícího hesla doporučujeme nastavit nové v sekci Anti-Theft > Nastavení > Bezpečnostní heslo.


Změna bezpečnostního hesla prostřednictvím portálu my.eset.com

V případě, že máte zařízení propojeno s portálem my.eset.com a je připojené k internetu, můžete si bezpečnostní heslo změnit.

Zobrazit/skrýt návod »

číslo

Přihlaste se ke svému my.eset.com účtu.

číslo

V seznamu zařízení vyberte mobilní zařízení (1), u nějž chcete změnit heslo.

číslo

Následně přejděte na záložku Nastavení (2).

číslo

V části Bezpečnostní heslo (3) zadejte nové heslo a klikněte na tlačítko Nastavit heslo (4).

Vyberte zařízení > přejděte k Nastavení > zadejte nové heslo

Je dobré vědět:
Změna hesla se projeví pouze v případě, že je zařízení připojeno k internetu.


Žádost o zaslání odblokovacího kódu na e-mail

Pokud máte zařízení připojené k internetu, můžete požádat o zaslání odblokovacího kódu na e-mailovou adresu uvedenou při nákupu licence/váš Google účet.

Zobrazit/skrýt návod »

číslo

Na obrazovce uzamčeného zařízení ťukněte na odkaz Zapomněli jste heslo?

Ťukněte na Zapomněli jste heslo?

číslo

V sekci E-mail ťukněte na tlačítko Vyžádat kód.

Ťukněte na Vyžádat kód

číslo

Následně na e-mail, který jste uvedli při nákupu licence, obdržíte odblokovací kód.

Je dobré vědět:
Kód bude ve tvaru 1-TE149OJR-14042306 a jeho platnost je 7 dní.
Znak "0" představuje nulu, znak "O" je velké písmeno o.

číslo

Kód z e-mailu zadejte do pole Ověřovací kód, nastavte si nové heslo a akci potvrďte ťuknutím na tlačítko Uložit.

Je dobré vědět:
Během tohoto procesu je potřeba, aby zařízení bylo připojeno k internetu (prostřednictvím Wi-Fi nebo mobilních dat).

Je dobré vědět:
V některých případech dojde k odblokování zařízení až po jeho restartování. Pro vynucení restartu stiskněte zároveň tlačítka POWER a Hlasitost nahoru.


Formulář pro získání odblokovacího kódu

V případě, že zařízení nemáte připojené k internetu, pro získání odblokovacího kódu využijte online formulář, do kterého vložte kód zobrazený na displeji zařízení.

Zobrazit/skrýt návod »

číslo

Na obrazovce uzamčeného zařízení ťukněte na odkaz Zapomněli jste heslo?

Ťukněte na Zapomněli jste heslo?

číslo

V sekci Online podpora naleznete kód.

Najděte kód pro obnovení hesla

číslo

Zobrazený kód zadejte do níže přiloženého formuláře společně s údaji, které jste obdrželi při nákupu prostřednictvím Google Play.

Do pole Google Account Email zadejte vaši e-mailovou adresu (gmail.com).
Do pole Order Number zadejte číslo objednávky (naleznete jej například v potvrzovacím e-mailu nebo Google Wallet).
Do pole Code zadejte kód zobrazený na zablokovaném mobilním zařízení.
Do pole Type the character opište zobrazené znaky.
Klikněte na tlačítko Submit pro odeslání žádosti.

číslo

Následně na e-mail, který jste uvedli při nákupu licence, obdržíte odblokovací kód.

číslo

Na uzamčeném zařízení se vraťte na předchozí obrazovku, přejděte do sekce E-mail. Kód z e-mailu zadejte do pole Ověřovací kód, nastavte si nové heslo a akci potvrďte ťuknutím na tlačítko Uložit.

Kód z e-mailu zadejte do pole Ověřovací kód a akci uložte

Je dobré vědět:
Kód bude ve tvaru 1-TE149OJR-14042306 a jeho platnost je 7 dní.
Znak "0" představuje nulu, znak "O" je velké písmeno o.

Je dobré vědět:
V některých případech dojde k odblokování zařízení až po jeho restartování. Pro vynucení restartu stiskněte zároveň tlačítka POWER a Hlasitost nahoru.


Odeslání žádosti o odblokovací kód na technickou podporu

Pracovníci technické podpory vám jsou schopni na základě unikátní kódu, který se vám zobrazí na displeji, zaslat kód pro odemčení zařízení.

Zobrazit/skrýt návod »

Je dobré vědět:
Mějte na paměti, že technická podpora je dostupná pouze v pracovní dny od 8:00 do 20:00 a vyřízení vašeho požadavku může chvíli trvat. Tuto možnost doporučujeme využít v případě, kdy se vám nepodařilo ani jedním z výše uvedených způsobů zařízení odblokovat.

číslo

Na obrazovce uzamčeného zařízení ťukněte na odkaz Zapomněli jste heslo?

Ťukněte na Zapomněli jste heslo?

číslo

V sekci Online podpora naleznete kód.

číslo

Zobrazený kód zašlete na technickou podporu společně s licenčními údaji, pomocí kterých jste aktivovali ESET Mobile Security ve svém mobilním zařízení. Pokud licenční údaje nemáte, nechcete si je znovu zaslat.

číslo

Na uzamčeném zařízení se vraťte na předchozí obrazovku, přejděte do sekce E-mail. Kód z e-mailu zadejte do pole Ověřovací kód, nastavte si nové heslo a akci potvrďte ťuknutím na tlačítko Uložit.

Kód z e-mailu zadejte do pole Ověřovací kód a akci uložte

Je dobré vědět:
V některých případech dojde k odblokování zařízení až po jeho restartování. Pro vynucení restartu stiskněte zároveň tlačítka POWER a Hlasitost nahoru.


Obnovení hesla z prohlížeče

Nemůžete se přihlásit ani do portálu my.eset.com? Heslo lze obnovit zadáním speciální "LostPassword" URL adresy do prohlížeče.

Zobrazit/skrýt návod »

Klikněte na odkaz https://login.eset.com/LostPassword/ (nebo jej pošlete tomu, kdo problém řeší).

Do pole zadejte e-mailovou adresu, kterou máte vázanou k licenci produktu a klikněte na Odeslat.

Zadejte e-mailovou adresu vázanou k licenci

Na váš e-mail byly právě odeslány instrukce. Otevřete si svůj e-mailový účet a zobrazte si příchozí e-mail od společnosti ESET. Pokud jej nevidíte, zkontrolujte složku Nevyžádané pošty (SPAM), prosím.

Na váš e-mail byly odeslány instrukce

Klikněte na odkaz uvedený v e-mailu.

Klikněte na odkaz v e-mailu

Do prvního pole zadejte nové heslo. Do druhého zopakujte zadání hesla pro potvrzení jeho platnosti. Klikněte na Potvrdit změnu.

Zadejte nová hesla

Klikněte na OK. Tím došlo ke změně hesla.

Ukončete změnu kliknutím na OK

Štítky: KB2949, SOLN3068, SOLN2949, zapomenuté heslo, zapomenutý PIN, neznám heslo, neznám PIN, bezpečnostní heslo, heslo android, odblokovat telefon, zablokovaný telefon, změna sim, změna hesla, změna PIN

Hodnocení článku (6 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc