Pro zajištění maximální ochrany si bezplatně aktualizujte vámi používané řešení ESET na nejnovější verzi:
Starší verze produktů ESET již nebude brzy možné provozovat na Windows 10, stejně tak aktuální produkty na systémech bez podpory SHA-2. Přehled dotčených verzí společně s možnými aktualizačními scénáři naleznete v migračním průvodci.
Jak obnovit zapomenuté heslo do ESET Mobile Security?Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 10.09.2020 10:30:26
|
||
ESET Mobile Security (EMS) umožňuje nastavení bezpečnostního hesla a PIN, které jsou následně vyžadovány pro přístup k pokročilým funkcím programu, odblokování zařízení a také pro odinstalaci programu. Pokud jste vámi zvolené bezpečnostní heslo/PIN zapomněli a nyní potřebujete ESET Mobile Security odinstalovat nebo odblokovat, například po výměně SIM karty, máte několik možností, jak heslo/PIN zrušit nebo změnit. Je dobré vědět: Pro fungování technologie Anti-Theft si aplikace ESET Mobile Security vytvoří na OS Android 10 kontakt na SIM kartě. Pokud jej smažete, dojde k automatickému zablokování zařízení. V případě dual SIM zařízení může dojít k zablokování zařízení při odpojení libovolné SIM karty. Obnovení hesla (pro verze 5.3 a novější)Od verze 5.3.27 jsme zjednodušili postupy použití a obnovy hesel. Pro zpřístupnění zařízení zablokovaného aplikací ESET Mobile Security či správu aplikace použijte heslo stejné, jako používáte při přihlášení do služby my.eset.com. Případně jej odemknete kódem, který naleznete v detailech svého zařízení na portále my.eset.com.
Obnovení hesla (pro verze 5.2 a starší)Své heslo si obnovte jedním z několika uvedených postupů. Záleží na tom, zda máte zařízení přípojené k internetu či nikoli.
Odblokování telefonu zasláním SMS z důvěryhodného kontaktuPokud jste si v aplikaci nadefinovali důvěryhodný kontakt a je v uzamčeném zařízení vložena SIM karta, můžete heslo zrušit zasláním speciální SMS z daného telefonního čísla. Postup nevyžaduje přístup k internetu. Důležité: Z definovaného důvěryhodného kontaktu odešlete SMS na své telefonní číslo, resp. číslo SIM karty vložené v zařízení. Tvar SMS příkazu: Poznámka: Změna bezpečnostního hesla prostřednictvím portálu my.eset.comV případě, že máte zařízení propojeno s portálem my.eset.com a je připojené k internetu, můžete si bezpečnostní heslo změnit. Přihlaste se ke svému my.eset.com účtu. V seznamu zařízení vyberte mobilní zařízení, u nějž chcete změnit heslo. Následně přejděte na záložku Nastavení. V části Bezpečnostní heslo zadejte nové heslo a klikněte na tlačítko Nastavit heslo. Je dobré vědět: Žádost o zaslání odblokovacího kódu na e-mailPokud máte zařízení připojené k internetu, můžete požádat o zaslání odblokovacího kódu na e-mailovou adresu uvedenou při nákupu licence/váš Google účet. Na obrazovce uzamčeného zařízení ťukněte na odkaz Zapomněli jste heslo? V sekci E-mail ťukněte na tlačítko Vyžádat kód. Následně na e-mail, který jste uvedli při nákupu licence, obdržíte odblokovací kód. Je dobré vědět: Kód z e-mailu zadejte do pole Ověřovací kód, nastavte si nové heslo a akci potvrďte ťuknutím na tlačítko Uložit. Je dobré vědět: Je dobré vědět: Formulář pro získání odblokovacího kóduV případě, že zařízení nemáte připojené k internetu, pro získání odblokovacího kódu využijte online formulář, do kterého vložte kód zobrazený na displeji zařízení. Na obrazovce uzamčeného zařízení ťukněte na odkaz Zapomněli jste heslo? V sekci Online podpora naleznete kód. Zobrazený kód zadejte do níže přiloženého formuláře společně s údaji, které jste obdrželi při nákupu prostřednictvím Google Play.
Následně na e-mail, který jste uvedli při nákupu licence, obdržíte odblokovací kód. Na uzamčeném zařízení se vraťte na předchozí obrazovku, přejděte do sekce E-mail. Kód z e-mailu zadejte do pole Ověřovací kód, nastavte si nové heslo a akci potvrďte ťuknutím na tlačítko Uložit. Je dobré vědět: Je dobré vědět: Odeslání žádosti o odblokovací kód na technickou podporuPracovníci technické podpory vám jsou schopni na základě unikátní kódu, který se vám zobrazí na displeji, zaslat kód pro odemčení zařízení. Je dobré vědět: Na obrazovce uzamčeného zařízení ťukněte na odkaz Zapomněli jste heslo? V sekci Online podpora naleznete kód. Zobrazený kód zašlete na technickou podporu společně s licenčními údaji, pomocí kterých jste aktivovali ESET Mobile Security ve svém mobilním zařízení. Pokud licenční údaje nemáte, nechcete si je znovu zaslat. Na uzamčeném zařízení se vraťte na předchozí obrazovku, přejděte do sekce E-mail. Kód z e-mailu zadejte do pole Ověřovací kód, nastavte si nové heslo a akci potvrďte ťuknutím na tlačítko Uložit. Je dobré vědět: Obnovení PINPIN slouží jako další vrstva ochrany před neoprávněným spuštěním aplikací v telefonu. Co dělat v případě, kdy PIN zapomenete? Ťukněte na Zapomněli jste PIN?, zadejte své bezpečnostní heslo, které používáte do aplikace ESET Mobile Security, a ťukněte na Potvrdit.
Tím došlo k vypnutí Zámku aplikací a i obnově PIN. Abyste zámek znovu zapnuli, ťukněte na ikonu Zámek aplikace a na následující obrazovce na Zapnout.
Zadejte nový PIN a potvrďte ťuknutím na . Zadejte pro potvrzení znovu PIN a potvrďte ťuknutím na .
Ťukněte na ikonu aplikace z výčtu aplikací a nastavte tak u aplikace zámek (zobrazí se jeho ikona). Aplikace je tak znovu uzamčena. Pro přechod do hlavní obrazovky programu ťukněte na šipku vlevo .
Štítky: KB2949, SOLN3068, SOLN2949, zapomenuté heslo, zapomenutý PIN, neznám heslo, neznám PIN, bezpečnostní heslo, heslo android, odblokovat telefon, zablokovaný telefon, změna sim, změna hesla, změna PIN | ||
|