Jak obnovit zapomenuté heslo do ESET Mobile Security?

Autor: | Poslední úprava: 20.01.2022 16:28:07

ESET Mobile Security (EMS) umožňuje nastavení bezpečnostního hesla a PIN, které jsou následně vyžadovány pro přístup k pokročilým funkcím programu, odblokování zařízení a také pro odinstalaci programu. Pokud jste vámi zvolené bezpečnostní heslo/PIN zapomněli a nyní potřebujete ESET Mobile Security odinstalovat nebo odblokovat, například po výměně SIM karty, máte několik možností, jak heslo/PIN zrušit nebo změnit.

Je dobré vědět:
Protože se postupy pro jednotlivé verze liší, doporučujeme zjistit, jakou verzi produktu používáte. Pokud je zařízení pravidelně připojeno k internetu a máte povolenou automatickou aktualizaci aplikací z Google Play, využijte postup pro verzi 5.3 a novější.

Pro fungování technologie Anti-Theft si aplikace ESET Mobile Security vytvoří na OS Android 10 kontakt na SIM kartě. Pokud jej smažete, dojde k automatickému zablokování zařízení. V případě dual SIM zařízení může dojít k zablokování zařízení při odpojení libovolné SIM karty.


Obnovení hesla (pro verze 5.3 a novější)

Od verze 5.3.27 jsme zjednodušili postupy použití a obnovy hesel. Pro zpřístupnění zařízení zablokovaného aplikací ESET Mobile Security či správu aplikace použijte heslo stejné, jako používáte při přihlášení na portál ESET HOME. Zařízení případně odemknete kódem, který naleznete v detailech svého zařízení na portále ESET HOME.

Průvodce odblokováním mobilního zařízení

Obnovení hesla (pro verze 5.2 a starší)

Své heslo si obnovte jedním z několika uvedených postupů. Záleží na tom, zda máte zařízení připojené k internetu či nikoli.

Zobrazit/skrýt návod »

Klik na <strong>Zapomněli jste heslo?</strong>      Vyberte možnost E-mail, my.eset.com, Technická podpora

Poznámka:
Po deaktivaci stávajícího hesla doporučujeme nastavit nové v sekci Anti-Theft > Nastavení > Bezpečnostní heslo.


Změna bezpečnostního hesla prostřednictvím portálu ESET HOME

Pokud máte zařízení s ESET Mobile Security verze 5.2 a starší, máte zařízení propojeno s portálem ESET HOME (dříve myESET, my.eset.com) a je připojené k internetu, můžete si bezpečnostní heslo změnit.

Zobrazit/skrýt návod »

Přihlaste se ke svému účtu na URL adrese home.eset.com.

V seznamu zařízení vyberte mobilní zařízení, u nějž chcete změnit heslo.

Následně přejděte na záložku Nastavení.

V části Bezpečnostní heslo zadejte nové heslo a klikněte na tlačítko Nastavit heslo.

Vyberte zařízení

Je dobré vědět:
Změna hesla se projeví pouze v případě, že je zařízení připojeno k internetu. Tento postup je platný pouze pro zařízení s produktem ESET Mobile Security verze 5.2 a starší.


Žádost o zaslání odblokovacího kódu na e-mail

Pokud máte zařízení připojené k internetu, můžete požádat o zaslání odblokovacího kódu na e-mailovou adresu uvedenou při nákupu licence/váš Google účet.

Zobrazit/skrýt návod »

Na obrazovce uzamčeného zařízení ťukněte na odkaz Zapomněli jste heslo?

Ťukněte na Zapomněli jste heslo?

V sekci E-mail ťukněte na tlačítko Vyžádat kód.

Ťukněte na Vyžádat kód

Následně na e-mail, který jste uvedli při nákupu licence, obdržíte odblokovací kód.

Je dobré vědět:
Kód bude ve tvaru 1-TE149OJR-14042306 a jeho platnost je 7 dní.
Znak "0" představuje nulu, znak "O" je velké písmeno o.

Kód z e-mailu zadejte do pole Ověřovací kód, nastavte si nové heslo a akci potvrďte ťuknutím na tlačítko Uložit.

Je dobré vědět:
Během tohoto procesu je potřeba, aby zařízení bylo připojeno k internetu (prostřednictvím Wi-Fi nebo mobilních dat).

Je dobré vědět:
V některých případech dojde k odblokování zařízení až po jeho restartování. Pro vynucení restartu stiskněte zároveň tlačítka POWER a Hlasitost nahoru.


Formulář pro získání odblokovacího kódu

V případě, že zařízení nemáte připojené k internetu, pro získání odblokovacího kódu využijte online formulář, do kterého vložte kód zobrazený na displeji zařízení.

Zobrazit/skrýt návod »

Na obrazovce uzamčeného zařízení ťukněte na odkaz Zapomněli jste heslo?

Ťukněte na Zapomněli jste heslo?

V sekci Online podpora naleznete kód.

Najděte kód pro obnovení hesla

Zobrazený kód zadejte do níže přiloženého formuláře společně s údaji, které jste obdrželi při nákupu prostřednictvím Google Play.

Do pole Google Account Email zadejte vaši e-mailovou adresu (gmail.com).
Do pole Order Number zadejte číslo objednávky (naleznete jej například v potvrzovacím e-mailu nebo Google Wallet).
Do pole Code zadejte kód zobrazený na zablokovaném mobilním zařízení.
Zaklikněte políčko I'm not a robot.
Klikněte na tlačítko Submit pro odeslání žádosti.

Následně na e-mail, který jste uvedli při nákupu licence, obdržíte odblokovací kód.

Na uzamčeném zařízení se vraťte na předchozí obrazovku, přejděte do sekce E-mail. Kód z e-mailu zadejte do pole Ověřovací kód, nastavte si nové heslo a akci potvrďte ťuknutím na tlačítko Uložit.

Kód z e-mailu zadejte do pole Ověřovací kód a akci uložte

Je dobré vědět:
Kód bude ve tvaru 1-TE149OJR-14042306 a jeho platnost je 7 dní.
Znak "0" představuje nulu, znak "O" je velké písmeno o.

Je dobré vědět:
V některých případech dojde k odblokování zařízení až po jeho restartování. Pro vynucení restartu stiskněte zároveň tlačítka POWER a Hlasitost nahoru.


Odeslání žádosti o odblokovací kód na technickou podporu

Pracovníci technické podpory vám jsou schopni na základě unikátní kódu, který se vám zobrazí na displeji, zaslat kód pro odemčení zařízení.

Zobrazit/skrýt návod »

Je dobré vědět:
Mějte na paměti, že technická podpora je dostupná pouze v pracovní dny od 8:00 do 20:00 a vyřízení vašeho požadavku může chvíli trvat. Tuto možnost doporučujeme využít v případě, kdy se vám nepodařilo ani jedním z výše uvedených způsobů zařízení odblokovat.

Na obrazovce uzamčeného zařízení ťukněte na odkaz Zapomněli jste heslo?

Ťukněte na Zapomněli jste heslo?

V sekci Online podpora naleznete kód.

Zobrazený kód zašlete na technickou podporu společně s licenčními údaji, pomocí kterých jste aktivovali ESET Mobile Security ve svém mobilním zařízení. Pokud licenční údaje nemáte, nechcete si je znovu zaslat.

Na uzamčeném zařízení se vraťte na předchozí obrazovku, přejděte do sekce E-mail. Kód z e-mailu zadejte do pole Ověřovací kód, nastavte si nové heslo a akci potvrďte ťuknutím na tlačítko Uložit.

Kód z e-mailu zadejte do pole Ověřovací kód a akci uložte

Je dobré vědět:
V některých případech dojde k odblokování zařízení až po jeho restartování. Pro vynucení restartu stiskněte zároveň tlačítka POWER a Hlasitost nahoru.


Obnovení PIN

PIN slouží jako další vrstva ochrany před neoprávněným spuštěním aplikací v telefonu. Co dělat v případě, kdy PIN zapomenete?

Důležité:
Pro obnovení PIN je nutné, aby byla aktivní funkce ESET Anti-Theft. Pokud funkci aktivovanou nemáte, je třeba aplikaci odinstalovat.

Zobrazit/skrýt návod »

Otevřete si aplikaci ESET Mobile Security a ťukněte na dlaždici Zámek aplikace.

Ťukněte na Zapomněli jste PIN? > zadejte heslo, které používáte pro přístup do portálu ESET HOME (v aplikaci jako myESET), a ťukněte na Potvrdit.

Ťukněte na Zapomněli jste PIN?     Napište heslo a heslo potvrďte

Zadejte nový PIN a potvrďte ťuknutím na . Zadejte pro potvrzení znovu PIN a potvrďte ťuknutím na . Aplikace jsou nyní chráněné novým PIN kódem.

      

Štítky: KB2949, SOLN3068, SOLN2949, zapomenuté heslo, zapomenutý PIN, neznám heslo, neznám PIN, bezpečnostní heslo, heslo android, odblokovat telefon, zablokovaný telefon, změna sim, změna hesla, změna PIN