V některých případech se bezpečnostnímu produktu ESET nepodaří odstranit infikované soubory bez ohledu na to, zda byly detekovány rezidentní kontrolou nebo uživatelskou smart/hloubkovou kontrolou disku. Zpravidla k tomuto dochází ve chvíli, kdy je infiltrace zavedena v operační paměti nebo je soubor škodlivého kódu aktivní.

Pokud váš bezpečnostní produkt ESET zachytil v počítači hrozbu, ale není možné její odstranění standardními kroky, můžete využít následující možnosti:
Pokud se nepodaří škodlivý kód odstranit, kontaktujte prosím technickou podporu.
nahoru
Další informace k detekované infiltraci ve speciálních souborech a složkách
- Pokud byla hrozba nalezena uvnitř archivu, který je chráněn heslem, odstraňte celý infikovaný archiv případně pouze infikované soubory.
- V případě detekované hrozby uvnitř souboru s příponou .dbx, soubor otevřete v aplikaci Outlook Express a infikovanou zprávu vymažte ručně.
- Pokud byla infiltrace detekována ve spustitelném souboru .exe nebo .dll knihovně komprimované pomocí archivátoru UPX a nebylo možné infiltraci odstranit, zašlete soubor k analýze.
- V případě, že byla infiltrace nalezena v systémové složce $Recycle.Bin a System Volume Information, nejedná se o přímé bezprostřední riziko. Detekované soubory jsou uloženy v Koši, případně v záloze, kterou vytvořila funkce Obnovení systému. Vysypte Koš a odstraňte body obnovy.
- Pokud byl detekován v cache Java, vymažte cache ručně podle tohoto postupu (anglicky).
- Potenciálně nechtěné aplikace není možné standardním způsobem léčit. Odstraňte je ručně (odinstalujte program, kterého jsou součástí) nebo spusťte hloubkovou kontrolu počítače s přísným léčením.
- Hrozbu ve spouštěcí oblasti (MBR sektoru) pevného disku odstraníte jeho opravou podle tohoto postupu.
Štítky: SOLN117, nelze léčit, jak vyléčit operační paměť, nelze vymazat vir, chyba při léčení
|
Komentáře (0)