Databáze znalostí: Domácnosti > Řešené problémy

Pomalé nebo žádné připojení k internetu, síťovému disku nebo tiskárně

Autor: | Poslední úprava: 14.05.2020 13:05:27

Pokud je vaše připojení k internetu / síťovým zařízením pomalé nebo nestabilní, ověřte následujícími kroky, že nainstalovaný bezpečnostní produkt ESET nezpůsobuje uvedené problémy.

» Zkontrolujte nastavení modulu Filtrování protokolů

» Vytvořte výjimku v firewallu

» Upravte nastavení IDS

Důležité:
Produkt ESET NOD32 Antivirus není vybaven Personálním firewallem. V takovém případě může problémy způsobovat pouze modul Filtrování protokolů,

Nastavení modulu Filtrování protokolů

V ojedinělých případech může dojít k chybné detekci důvěryhodné aplikace a zablokování její komunikace.

Nastavení firewallu

Nesprávně nastavená pravidla firewallu mohou negativně ovlivňovat připojení k internetu.

Poznámka:
V případě přetrvávajících problémů obnovte nastavení firewallu na standardní hodnoty.

Nastavení modulu IDS

Konflikt mezi Systémem detekce útoků ESET Smart Security a ovladačem routeru/modemu může spouštět falešné poplachy a bránit tak v připojení k internetu.

Štítky: SOLN2217, pomalé připojení, ESET zpomaluje internet, pomalý internet