Pokud chcete být o důležitých událostech programu ESET běžícím na klientské stanici informování přímo na e-mail, postupujte podle následujících kroků.
 |
V hlavním okně ESET Endpoint Antivirus / Security stiskněte klávesu F5 a zobrazte Rozšířené nastavení.
|
 |
Přejděte na větev Nástroje > Upozornění a události a zaškrtněte možnost Zasílat události elektronickou poštou.
|
 |
Vyplňte adresu SMTP serveru a e-mailovou adresu odesílatele a příjemce.
|
 |
Z rozbalovacího menu Zasílat události od úrovně vyberte typ událostí, na které chcete být upozorňováni.
|

 |
Poznámka:
K dispozici jsou následující typy událostí:
- Diagnostické – obsahují informace důležité pro ladění programu a všechny níže uvedené záznamy,
- Informační – obsahují informační zprávy, např. o úspěšné aktualizaci a všechny níže uvedené záznamy,
- Varování – obsahují varovné zprávy a kritické chyby,
- Chyby – obsahují chyby typu "Chyba při stahování souboru aktualizace" a kritické chyby,
- Kritické chyby – obsahují pouze kritické chyby (chyba při startu antivirové ochrany atd.).
|
Pokud máte klienty napojené do vzdálené správy pomocí ESET Remote Administrator, můžete vhodnou úpravou politiky nastavit odesílání informací e-mailem ze všech stanic.
 |
V konfiguračním editoru přejděte na Windows desktop v5 > Kernel > Settings > Alerts and Notifications. Vyberte položku Send event notifications by email a zaškrtněte možnost Yes/No.
|
 |
Dále vyberte položku SMTP server a do pole Value zadejte IP adresu SMTP adresu.
|
 |
Následně v části Sender Address a Recipient address zadejte e-mailovou adresu odesílatele a příjemce.
|
 |
V sekci Send event notifications from level vyberte úroveň upozorňování.
|
 |
Upozornění: V případě ESET Remote Administrator je vhodnější použít pro oznamování událostí na stanicích Správce notifikací, který najdete v menu ERA konzole (Tools > Notification Manager). Použití Správce notifikací je popsáno v tomto článku.
|
Štítky: SOLN3027, upozornění na e-mail, upozornění na události
|