Produkty ESET, které jsou na konci svého životního cyklu, již nebudou zajišťovat ochranu vašeho počítače:
Staré a nepodporované verze produktů ESET si brzy přestanou stahovat aktualizace detekčního jádra a programových modulů. Pro zajištění maximální ochrany si bezplatně aktualizujte vámi používané řešení ESET na nejnovější verzi. Přehled dotčených verzí společně s možnými aktualizačními scénáři naleznete v migračním průvodci.

Databáze znalostí

V počítači mám neznámý uživatelský účet a nemohu jej odstranit

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 21.06.2021 10:04:05

Po aktivaci funkce Anti-Theft v programu ESET může v některých v případech dojít k tomu, že se kromě Fantom účtu standardně pojmenovaného Jan, vytvoří v operačním systému také uživatelský účet s náhodně vygenerovaným názvem (uegfrtsv atp.). I přesto, že tento uživatelský účet odstraníte ze systému, při příštím startu počítače se znovu zobrazí.

Pro vyřešení tohoto problému pokračujte podle následujících kroků:

Přihlaste se ke svému účtu myESET na adrese my.eset.com.

Deaktivujte Anti-Theft v programu ESET.

Klikněte na Start > Ovládací panely > Uživatelské účty a odstraňte všechny Fantom uživatelské účty.

Restartujte počítač.

Poznámka:
Doporučujeme provést aktualizaci ESET na nejnovější verzi.

Následně by již nemělo docházet k samovolnému vytváření uživatelských účtů.

Štítky: anti-theft, duplicitní fantom účet, phantom, antitheft fantom

Hodnocení článku (11 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc