Databáze znalostí

V počítači mám neznámý uživatelský účet a nemohu jej odstranit

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 18.10.2017 21:39:59

Po aktivaci funkce Anti-Theft v programu ESET může v některých v případech dojít k tomu, že se kromě Fantom účtu standardně pojmenovaného Jan, vytvoří v operačním systému také uživatelský účet s náhodně vygenerovaným názvem (uegfrtsv atp). I přesto, že tento uživatelský účet odstraníte ze systému, při příštím startu počítače se znovu zobrazí.

Pro vyřešení tohoto problému pokračujte podle následujících kroků:

číslo

Přihlaste se ke svému ESET účtu na portálu my.eset.com.

číslo

Odeberte své zařízení z portálu my.eset.com.

číslo

Deaktivujte Anti-Theft v programu ESET.

číslo

Klikněte na Start > Ovládací panely > Uživatelské účty a odstraňte všechny Fantom uživatelské účty.

číslo

Restartujte počítač.

Upozornění

Poznámka:
Doporučujeme provést aktualizaci ESET na nejnovější verzi.

číslo

Znovu aktivujte funkci Anti-Theft.

Následně by již nemělo docházet k samovolnému vytváření uživatelských účtů.

Štítky: anti-theft, duplicitní fantom účet, phantom, antitheft fantom

Hodnocení článku (9 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc