Databáze znalostí: Domácnosti > Řešené problémy
V počítači mám neznámý uživatelský účet a nemohu jej odstranit
Autor: Martin Buchta | Poslední úprava: 05.01.2022 16:49:24

Po aktivaci funkce Anti-Theft v programu ESET může v některých případech dojít k tomu, že se kromě Fantom účtu standardně pojmenovaného Jan, vytvoří v operačním systému také uživatelský účet s náhodně vygenerovaným názvem (uegfrtsv atp.). I přesto, že tento uživatelský účet odstraníte ze systému, při příštím startu počítače se znovu zobrazí.

Pro vyřešení tohoto problému pokračujte podle následujících kroků:

Přihlaste se ke svému účtu ESET HOME.

Deaktivujte Anti-Theft v programu ESET.

Klikněte na Start > Ovládací panely > Uživatelské účty a odstraňte všechny Fantom uživatelské účty.

Restartujte počítač.

Poznámka:
Doporučujeme provést aktualizaci ESET na nejnovější verzi.

Následně by již nemělo docházet k samovolnému vytváření uživatelských účtů.

Štítky: anti-theft, duplicitní fantom účet, phantom, antitheft fantom

Hodnocení článku (13 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc