Pokud došlo k zaseknutí aktualizace v programu ESET na klientské stanici a máte jej napojen do vzdálené správy ESET Remote Administrator (ERA), můžete vyčištění aktualizační cache provést vzdáleně. Pro vymazání cache postupujte podle následujících kroků, v závislosti na tom, jakou verzi ERA používáte:
» Používám ESET Remote Administrator 5
» Používám ESET Remote Administrator 6
Vzdálené promazání cache prostřednictvím ESET Remote Administrator 5
 |
V hlavním okně ESET Remote Administrator Console (ERAC) přejděte na záložku Clients.
|
 |
Klikněte pravým tlačítkem myši na seznam klientských stanic a z kontextového menu vyberte možnost New Task > Clear Clients Update Cache.
|

 |
Potvrďte výběr úlohy kliknutím na tlačítko Next.
|
 |
Vyberte klientskou stanici, která se neaktualizuje, na níž chcete odeslat danou úlohu a klikněte na tlačítko Next.
|

 |
Dokončete vytvoření úlohy kliknutím na tlačítko Finish.
|
nahoru
Vzdálené promazání cache prostřednictvím ESET Remote Administrator 6
 |
V ERA Web Console přejděte na záložku Administrace > Klientské úlohy a klikněte na tlačítko Nová.
|
 |
Úlohu pojmenujte, například Clear update cache a jako typ vyberte Aktualizace virové databáze.
|
 |
V sekci Nastavení zaškrtněte možnost Vyprázdnit aktualizační cache.
|

 |
Vytvoření úlohy dokončete kliknutím na tlačítko Dokončit.
|
 |
Vytvořenou úlohu následně přiřaďte stanici, na které aktualizace virové databáze selhává.
|
nahoru
Štítky: KB3286, SOLN3286, zaseknutá aktualizace, remote clear cache, vzdálené vymazání cache, clear update cache
|