Vzdálené vymazání aktualizační cache

Autor: | Poslední úprava: 04.10.2013 13:35:25

Pokud došlo k zaseknutí aktualizace v programu ESET na klientské stanici a máte jej napojen do vzdálené správy ESET Remote Administrator (ERA), můžete vyčištění aktualizační cache provést vzdáleně. Pro vymazání cache postupujte podle následujících kroků, v závislosti na tom, jakou verzi ERA používáte:

» Používám ESET Remote Administrator 5

» Používám ESET Remote Administrator 6

Vzdálené promazání cache prostřednictvím ESET Remote Administrator 5

číslo

V hlavním okně ESET Remote Administrator Console (ERAC) přejděte na záložku Clients.

číslo

Klikněte pravým tlačítkem myši na seznam klientských stanic a z kontextového menu vyberte možnost New Task > Clear Clients Update Cache.

Hlavní okno ERA

číslo

Potvrďte výběr úlohy kliknutím na tlačítko Next.

číslo

Vyberte klientskou stanici, která se neaktualizuje, na níž chcete odeslat danou úlohu a klikněte na tlačítko Next.

Výběr klientů

číslo

Dokončete vytvoření úlohy kliknutím na tlačítko Finish.

nahoru


Vzdálené promazání cache prostřednictvím ESET Remote Administrator 6

číslo

V ERA Web Console přejděte na záložku Administrace > Klientské úlohy a klikněte na tlačítko Nová.

číslo

Úlohu pojmenujte, například Clear update cache a jako typ vyberte Aktualizace virové databáze.

číslo

V sekci Nastavení zaškrtněte možnost Vyprázdnit aktualizační cache.

Vyprázdnění aktualizační cache prostřednictvím ERA6

číslo

Vytvoření úlohy dokončete kliknutím na tlačítko Dokončit.

číslo

Vytvořenou úlohu následně přiřaďte stanici, na které aktualizace virové databáze selhává.

nahoru

Štítky: KB3286, SOLN3286, zaseknutá aktualizace, remote clear cache, vzdálené vymazání cache, clear update cache