Pro zajištění maximální ochrany si bezplatně aktualizujte vámi používané řešení ESET na nejnovější verzi:
Starší verze produktů ESET již nebude brzy možné provozovat na Windows 10, stejně tak aktuální produkty na systémech bez podpory SHA-2. Přehled dotčených verzí společně s možnými aktualizačními scénáři naleznete v migračním průvodci.

Databáze znalostí

Detekována stejná IP adresa v síti

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 05.03.2020 13:26:02

Pokud používáte ESET Smart Security nebo ESET Endpoint Security a zobrazilo se vám upozornění Detekována stejná IP adresa v síti, znamená to, že ve vaší počítačové síti se nachází více zařízení se stejnou IP adresou. Nemusí jít nutně o další počítač. Často se jedná o síťovou tiskárnu, televizor, mobilní telefon, tablet a jiné mobilní zařízení schopné práce v síti/připojení k internetu.

V případě, že máte stejnou IP adresu jako jiné zařízení v síti, může dojít k omezení funkčnosti připojení k internetu. Pro vyřešení problému je nutné změnit IP adresu vašeho počítače, resp. vyžádat si od DHCP serveru/vašeho routeru adresu novou.

Je dobré vědět:
Pokud používáte statické přidělování IP adres, změňte IP adresu v nastavení síťového adaptéru.

Stiskněte klávesu Win + R.

Zadejte příkaz cmd a klikněte na tlačítko OK nebo zadání potvrďte stisknutím klávesy Enter.

Spuštění příkazového řádku

Zobrazí se příkazový řádek, do kterého zadejte příkaz ipconfig /renew a stiskněte klávesu Enter.

Provedení příkazu ipconfig /renew

Je dobré vědět:
V případě přetrvávajících problémů aktivujte diagnostické protokolování firewallu a data zašlete na technickou podporu.

Štítky: stejná IP v síti, konflikt IP, duplicitní IP adresa

Hodnocení článku (5 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc