Co dělat, pokud Personální firewall blokuje komunikaci aplikace (verze 8 a starší)?Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 20.06.2017 16:20:30
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Pokud Personální firewall produktu ESET Smart Security blokuje komunikaci některé aplikace, máte dvě možnosti, jak vytvořit pravidlo (výjimku) pro danou aplikaci. » Automatické vytvoření pravidla na základě přehledu síťových spojení » Automatické vytvoření pravidla na základě protokolu Personálního firewallu
Automatické vytvoření pravidla na základě přehledu síťových spojení
|
![]() |
Upozornění: Automatické vytvoření pravidla na základě protokolu personálního firewallu je podporováno od ESET Smart Security 7 a vyšší. |
![]() |
Aktivujte volbu Zapisovat všechna zablokovaná spojení do protokolu, postup aktivace protokolu najdete v článku Aktivace protokolování Personálního firewallu. |
![]() |
Nyní nasimulujte problém spuštěním dané aplikace a to i několikrát. Do protokolu Personálního firewallu budou zapsány informace o blokované komunikaci. Pravidlo pak můžete vytvořit právě podle záznamů v tomto protokolu. Protokoly firewallu najdete v hlavním okně programu na záložce |
![]() |
Vyberte odpovídající záznamy v protokolu a z kontextové nabídky vyberte Příště neblokovat podobné události. Dojde automaticky k vytvoření pravidla s výjimkou pro daný typ komunikace. Po vytvoření pravidel opět vyzkoušejte komunikaci dané aplikace. |
![]() |
Deaktivujte volbu Zapisovat všechna zablokovaná spojení do protokolu, aby nedocházelo ke zbytečnému plnění protokolu. |
Ruční vytvoření pravidla
Pravidla je možné vytvářet i ručně a mít tak plnou kontrolu nad jejich vlastnostmi. Tento postup vytvoření pravidel je popsán v článku:
Jak vytvořit výjimku/pravidlo pro aplikaci v Personálním firewallu?
![]() |
Poznámka: |
![]() |
Je dobré vědět: |
Štítky: blokování programu, blokování komunikace, nastavení firewallu, nelze připojit telefon, mobil se nepřipojí, připojení mobilu
Komentáře (0)