Síťová spojení blokovaná firewallem programu ESET nejsou standardně monitorována a zapisována do souboru. Pokud budete technickou podporou vyzváni k aktivaci kompletního protokolování z důvodu diagnostiky problému, postupujte podle následujících kroků:
|
Důležité:
Mějte na paměti, že po aktivaci se začne generovat velké množství dat a může dojít ke zpomalení počítače.
|
|
Otevřete hlavní okno programu ESET. Pokud nevíte jak, postupujte podle tohoto návodu.
|
|
Stiskněte klávesu F5 a zobrazte si Rozšířená nastavení.
|
|
Klikněte v levém menu na Nástroje > Diagnostika > vpravo rozbalte kliknutím nabídku Pokročilé protokolování a na řádku Aktivovat diagnostické protokolování síťové ochrany zapněte kliknutím přepínač do polohy .
|

|
Nastavení uložte kliknutím na tlačítko OK.
|
Štítky: SOLN2841, SOLN742, protokolování firewallu, vytváření protokolu firewallu, speciální logování, speciální protokolování, PCAP protokol, firewall blokovaná spojení
|