Vložením e-mailové adresy se přihlásíte k odběru novinek.

 
 Aktuální verze

Virová databáze: 15137 (20170323)

Produkty pro domácnosti: 10.1.204

Produkty pro firmy: 6.5.2094

 Kontrola počítače
ESET Online Scanner

ESET Online Scanner je rychlý nástroj pro kontrolu počítače a odstranění nalezených hrozeb.

 Záchranné médium
ESET SysRescue Live

ESET SysRescue Live je nástroj pro odstranění škodlivého kódu nezávisle na operačním systému.

Databáze znalostí

Aktivace diagnostického protokolování Personálního firewallu

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 23.03.2016 14:19:55

Síťová spojení blokovaná Personálním firewallem programu ESET nejsou standardně monitorována a zapisována do souboru. Pokud budete technickou podporou vyzváni k aktivaci kompletního protokolování z důvodu diagnostiky problému, postupujte podle následujících kroků:

» Aktivujte diagnostické protokolování

» Exportujte data

Varování

Důležité:

Mějte na paměti, že po aktivaci se začne generovat velké množství dat a může dojít ke zpomalení počítače.

Aktivace diagnostického protokolování

číslo

Otevřete hlavní okno programu ESET. Pokud nevíte jak, postupujte podle tohoto návodu.

číslo

Stiskněte klávesu F5 a zobrazte Rozšířená nastavení.

číslo

V sekci Nástroje > Diagnostika aktivujte pomocí přepínače možnost Aktivovat diagnostické protokolování Personálního firewallu.

Aktivace diagnostického protokolování Personálního firewallu

Upozornění

Je dobré vědět:
Ve starších verzích produktů ESET přejděte do sekce Síť > Personální firewall > IDS a rozšíření nastavení. Následně v sekci Hledání závad aktivujte možnost Zapisovat všechna zablokovaná spojení do protokolu.

Zapnutí protokolování Personálního firewallu

číslo

Nastavení uložte kliknutím na tlačítko OK.

nahoru


Exportování dat

číslo

V hlavním okně programu ESET klikněte na Nástroje > Protokoly a z rozbalovacího menu Protokol vyberte Personální firewall.

číslo

Vyberte všechny záznamy, stiskněte klávesu Delete a potvrďte vymazání záznamů.

číslo

Nasimulujte situaci, při které dochází k problému s blokováním komunikace či aplikace.

číslo

V hlavním okně klikněte na Nástroje > Protokoly > Personální firewall. Následně klikněte pravým tlačítkem myši na některý z nově vytvořených záznamů. Ze zobrazeného kontextového menu vyberte položku Exportovat a protokol uložte.

číslo

Uložený protokol odešlete na technickou podporu společně s popisem problému a daty, která sesbírá nástroj ESET Log Collector.

číslo

Deaktivujte diagnostické protokolování.

Upozornění

Je dobré vědět:
Na základě získaných dat vám specialisté technické podpory pomohou s vhodnou úpravou nastavení Personálního firewallu.

 

nahoru

Štítky: SOLN2841, SOLN742, protokolování firewallu, vytváření protokolu firewallu, speciální logování, speciální protokolování, PCAP protokol, firewall blokovaná spojení

(1 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Komentáře (0)

Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Celé jméno:
E-mail:
Komentář:
CAPTCHA ověření 
 
Zadejte text, který je zobrazen na obrázku níže (je to ochrana před roboty). Pokud jste nevidomý uživatel, kontaktujte nás.
captcha