Jak nastavit Exchange Server tak, aby zahazoval e-maily s prázdným příjemcem?

Autor: | Poslední úprava: 22.10.2019 14:18:49

Pomocí ESET Mail Security pro Microsoft Exchange Server (EMSX) můžete filtrovat nevyžádanou poštu (spam) ještě na úrovni serveru a podle toho e-maily identifikované jako spam přesouvat do odpovídajících složek. Protože se rozesílatelé spamu dnes často pokoušejí zprávy odesílat sice na existující doménu, ale na neexistující adresy, dochází ke zbytečné zátěži serveru, i přesto, že se taková zpráva nedoručí.

Pokud chcete zabránit doručování zpráv, které mají prázdného příjemce, případně obsahují příjemce, ale ten není v globálním adresáři, postupujte podle následujících kroků:

V nastavení Microsoft Exchange Serveru přejděte na Organization Configuration > Hub transport > Antispam > Recipient Filtering.

V dialogovém okně Recipient Filtering Properties přejděte na záložku Blocked Recipients.

Zaškrtněte možnost Block messages sent to recipients not listed in the Global Address List a klikněte na OK pro uložení.

Konfigurace Microsoft Exchange Server

 

Štítky: filtrování prázdných e-mailů, e-mail bez příjemce, filtrování spamů, zpráva bez e-mailové adresy, neexistující příjemce