Pro zajištění maximální ochrany si bezplatně aktualizujte vámi používané řešení ESET na nejnovější verzi:
Starší verze produktů ESET již nebude brzy možné provozovat na Windows 10, stejně tak aktuální produkty na systémech bez podpory SHA-2. Přehled dotčených verzí společně s možnými aktualizačními scénáři naleznete v migračním průvodci.
Chyba: Dekomprese neproběhlaAutor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 31.10.2013 18:20:44
|
|||||||||||||||
Pokud produkt ESET zobrazuje při kontrole počítače v protokolu toto upozornění: C:\HPBIN\AddDevicePath.exe » UPX v12_m5~_ext - dekomprese neproběhla, ověrte, zda je dostatek paměti a volného místa na disku
Nebo v patičce e-mailových zpráv toto upozornění: __________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 7283 (20120709) __________
Může být problém v nedostatku volného místa na pevném disku nebo v nedostupnosti složky pro ukládání dočasných souborů (Temp). Pro odstranění této chyby postupujte následovně:
Uvolnění místa na diskuPokud je pevný disk opravdu zaplněný, odstraňte nějaké nepotřebné soubory. Nezapomeňte, že standardně jsou vymazané soubory přesouvány do Koše. Je tedy nutné po smazání také Vysypat koš. Po uvolnění místa na disku (alespoň 500 MB volného místa) vyzkoušejte opět aktualizace, pokud bude stále zobrazena chyba, postupujte dalšími kroky.
Kontrola dočasné složky C:\Windows\Temp
Vytvoření dočasné složky C:\Windows\Temp
Štítky: SOLN2777, dočasné složky, chyba dekomprese | |||||||||||||||
|