Chyba: Dekomprese neproběhlaAutor: | Poslední úprava: 28.08.2013 13:58:42
|
|||||||||||||||
Pokud produkt ESET zobrazuje při kontrole počítače v protokolu toto upozornění: C:\HPBIN\AddDevicePath.exe » UPX v12_m5~_ext - dekomprese neproběhla, ověrte, zda je dostatek paměti a volného místa na disku
Nebo v patičce e-mailových zpráv toto upozornění: __________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 7283 (20120709) __________
Může být problém v nedostatku volného místa na pevném disku nebo v nedostupnosti složky pro ukládání dočasných souborů (Temp). Pro odstranění této chyby postupujte následovně:
Uvolnění místa na diskuPokud je pevný disk opravdu zaplněný, odstraňte nějaké nepotřebné soubory. Nezapomeňte, že standardně jsou vymazané soubory přesouvány do Koše. Je tedy nutné po smazání také Vysypat koš. Po uvolnění místa na disku (alespoň 500 MB volného místa) vyzkoušejte opět aktualizace, pokud bude stále zobrazena chyba, postupujte dalšími kroky.
Kontrola dočasné složky C:\Windows\Temp
Vytvoření dočasné složky C:\Windows\Temp
Štítky: SOLN2777, dočasné složky, chyba dekomprese | |||||||||||||||
|