Pokud se při startu počítače a spouštění programu ESET zobrazí chyba:
Nepodařilo se inicializovat Personální firewall, Inicializace ESET Personálního firewallu se nezdařila
Mohlo dojít chybě při komunikaci se systémovými součástmi nebo poškození nainstalovaného programu ESET. Pro vyřešení problému postupujte podle následujících kroků:
 |
Aktualizujte operační systém Windows.
|
 |
Aktualizujte ovladač síťového adaptéru.
|
V některých případech mohlo dojít k poškození databáze ovladačů nebo chybné inicializaci systémových služeb, proto dále postupujte v závislosti na vašem operačním systému:
» Windows XP
» Windows Vista a novější
Řešení problému s Personálním firewallem ve Windows XP
 |
Klikněte na Start > Ovládací panely > Možnosti složky.
|
 |
Přejděte na záložku Zobrazení a v sekci Skryté soubory a složky aktivujte možnost Zobrazovat skryté soubory a složky.
|

 |
Klikněte na Start > Tento počítač a přejděte do složky C:\Windows\inf.
|
 |
Přejmenujte soubor INFCACHE.1 na INFCACHE.1.old.
|
 |
Restartujte počítač.
|
 |
Stáhněte si a nainstalujte nejnovější verzi produktu ESET: 
|
Řešení problému s Personálním firewallem ve Windows Vista a novější
Chybu při spouštění ESET Personálního firewallu ve Windows Vista/7/8 opravte pomocí následujících kroků:
 |
Stáhněte si ESET registry repair tool: 
|
 |
Spusťte stažený soubor ESETRepairNdis.exe, řiďte se pokyny na obrazovce a vyčkejte na dokončení akce.
|
 |
Po zobrazení hlášky Repair successful. You need to restart your computer. Press any key stiskněte libovolnou klávesu a restartujte počítač.
|
Štítky: SOLN2934, firewall nefunguje, firewall se nespustí
|