Vložením e-mailové adresy se přihlásíte k odběru novinek.

 
 Aktuální verze

Virová databáze: 15791 (20170722)

Produkty pro domácnosti: 10.1.219

Produkty pro firmy: 6.5.2107

 Kontrola počítače
ESET Online Scanner

ESET Online Scanner je rychlý nástroj pro kontrolu počítače a odstranění nalezených hrozeb.

 Záchranné médium
ESET SysRescue Live

ESET SysRescue Live je nástroj pro odstranění škodlivého kódu nezávisle na operačním systému.

Databáze znalostí

Odchozí e-maily se zaseknou a neodešlou

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 17.09.2014 10:03:52

Pokud při běhu ESET Mail Security pro IBM Lotus Domino dochází k tomu, že se u každé zprávy na dlouhou dobu (více než minutu) zobrazí hláška

Message is scanned by product ESET Mail Security

a nedojde k fyzickému odeslání zprávy, postupujte podle následujících kroků:

 

číslo

Ručně odešlete zaseknuté zprávy.

číslo

Aktualizujte ESET Mail Security pro IBM Lotus Domino na nejnovější verzi.
Doporučujeme postupovat podle kapitoly 3.4 v uživatelské příručce [en].

číslo

V ESET Mail Security pro IBM Lotus Domino otevřete Advanced settings.
Přejděte na větev Server protection > IBM Lotus Domino > Select > Protected processes, odeberte úlohu router z chráněných procesů a klikněte na OK.

číslo

Otevřete Lotus Domino Console a zadejte příkaz tell router quit.

číslo

Zadáním příkazu load router restartujte úlohu.

 

Upozornění

Poznámka:
Pokud se problém nepodařilo vyřešit a stále se zprávy zasekávají, postupujte následujících kroků.
V opačném případě není nutné provádět další akce.

 

číslo

Ručně odešlete zaseknuté zprávy.

číslo

V ESET Mail Security pro IBM Lotus Domino otevřete Advanced settings.
Přejděte na větev Server protection > IBM Lotus Domino > Select > Protected processes, přidejte znovu úlohu router mezi chráněné procesy a klikněte na OK.

číslo

Otevřete Lotus Domino Console a zadejte příkaz tell router quit.

číslo

Zadáním příkazu load router restartujte úlohu.

číslo

V nastavení přejděte na větev Server protection > Antivirus and antispyware > IBM Lotus Domino  Database.
Vytvořte výjimku pro dabáze schránek přidáním souborů mail.box-es (mail.box, mail1.box ...) do sekce Excluded databases from scan.

číslo

Ve větvi Server protection > Antivirus and antispyware > IBM Lotus Domino zaškrtněte možnost Enable antivirus and antispyware protection of databases pro aktivování ochrany databáze schránek.

číslo

V sekci Action to take if cleaning not possible nastavte možnost, která vám vyhovuje.

 

Upozornění

Upozornění:
V případě, že stále e-maily neodcházejí, kontaktujte technickou podpory ESET a přiložte protokoly vytvořené podle následujících kroků.

 

číslo

V Advanced settings ve větvi Tools > Log Files přepněte Minimum logging verbosity na Diagnostic records a změnu potvrďte kliknutím na OK.

číslo

Ve větvi Server protection > Log files ověřte, zda je vybrána možnost Synchronized writing without using cache a Log diagnostic information.

číslo

Vyčkejte na zaseknutí zprávy. Poté můžete protokolování vypnout podle kroků výše.

číslo

Na technickou podporu odešlete:

  • Obsah složky IBM_TECHNICAL_SUPPORT (standardně C:\Program Files\IBM\Lotus\Domino\IBM_TECHNICAL_SUPPORT)
  • Vytvořené protokoly ESET Mail Security pro IBM Lotus Domino (standardně v C:\ProgramData\ESET\ESET Mail Security)
    - warnlog.dat, spamlog.dat, virlog.dat a Lmon?_*.dat soubory

číslo

Přiložte také zprávu, která se zasekla, nebo zkopírujte důležité informace (noteid, universal noteid, message id, delivery date, subject..)

číslo

Vytvořte SysInspector.

 

Štítky: SOLN3326, padá, BSOD, modrá obrazovka

(0 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Komentáře (0)

Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Celé jméno:
E-mail:
Komentář:
Ochrana před roboty 
 
Pro přidání komentáře musíte vyplnit ochranu před roboty.
Kolik je dva krát tři?