Databáze znalostí

Co dělat, pokud změním e-mailovou adresu?

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 20.02.2020 12:56:40

Jedním z unikátních identifikačních údajů zákazníka společnosti ESET je e-mailová adresa. Zadáváte ji během registrace a následně na ní obdržíte licenční údaje (ID licence a licenční klíč, případně Product Key a Proxy ID). Důležitá je při následném prodloužení/rozšíření licence stejně jako při ztrátě licenčních údajů, protože jsme schopni na danou adresu znovu odeslat platné licenční údaje.

Pokud jste si změnili e-mailovou adresu, informujte o této skutečnosti společnost ESET podle následujících kroků: 

Kontaktujte obchodní oddělení společnosti ESET.

Popište svůj problém a uveďte co nejvíce informací, které nám pomohou identifikovat vaši licenci:

  • číslo objednávky,
  • původní e-mailovou adresu,
  • novou e-mailovou adresu,
  • ID licence,
  • místo bydliště.

Po přijetí požadavku proběhne ověření žádosti o změnu e-mailové adresy v našem systému do dvou pracovních dnů.

Štítky: SOLN32, KB32, změna e-mailové adresy, změnil jsem mail, změna mailu, neznám e-mail, neznám mail

Hodnocení článku (3 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc