Pro zajištění maximální ochrany si bezplatně aktualizujte vámi používané řešení ESET na nejnovější verzi:
Starší verze produktů ESET již nebude brzy možné provozovat na Windows 10, stejně tak aktuální produkty na systémech bez podpory SHA-2. Přehled dotčených verzí společně s možnými aktualizačními scénáři naleznete v migračním průvodci.
Co dělat, pokud změním e-mailovou adresu?Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 13.01.2021 15:07:37
|
|
Jedním z unikátních identifikačních údajů zákazníka společnosti ESET je e-mailová adresa. Zadáváte ji během registrace a následně na ní obdržíte licenční údaje (ID licence a licenční klíč, případně Product Key a Proxy ID). Důležitá je při následném prodloužení/rozšíření licence stejně jako při ztrátě licenčních údajů, protože jsme schopni na danou adresu znovu odeslat platné licenční údaje. Pokud jste si změnili e-mailovou adresu, informujte o této skutečnosti společnost ESET podle následujících kroků: Kontaktujte obchodní oddělení společnosti ESET. Popište svůj problém a uveďte co nejvíce informací, které nám pomohou identifikovat vaši licenci:
Po přijetí požadavku proběhne ověření žádosti o změnu e-mailové adresy v našem systému do dvou pracovních dnů. Kam dál?K jaké adrese máte vázaný účet na myESET?Pokud změnu provádíte z důvodu, že jste přestali starou e-mailovou adresu používat, změňte si rovněž adresu pro přístup do portálu myESET. V závislosti na typu licence spravujete přes portál služby:
Na adresu vázanou k portálu myESET posíláme informace pro obnovu hesla do služeb. Důležité: Štítky: SOLN32, KB32, změna e-mailové adresy, změnil jsem mail, změna mailu, neznám e-mail, neznám mail, registrační e-mail, licence, e-mail vázaný k licenci | |
|