Pokud operační systém Windows Vista, Windows 7, Windows Server 2008, 2008 R2, SBS 2008 a novější přestane reagovat (zamrzne) po nainstalování produktu ESET (například ESET File Security, ESET Mail Security pro Microsoft Exchange, ESET Endpoint Security, ERA Agenta...), příčinou problému může být konflikt mezi ovladačem ESET (epfwwfpr.sys) a platformou Windows Filtering Platform (WFP).
Pro odstranění problému postupujte podle následujících kroků:
 |
Ze stránek společnosti Microsoft stáhněte a nainstalujte aktualizaci a KB2664888.
|
 |
Je dobré vědět: Bohužel společnost Microsoft nedistribuuje automaticky, je tedy nutné ji nainstalovat ručně. Na Windows Vista a Windows Server 2008 instalujte Fix393635, na Windows 7 a novější Fix393072.
|
Pokud instalace aktualizace problém nevyřeší, zakažte ručně ovladač epfwwfpr.sys, který zajišťuje kontrolu HTTP a POP3 komunikace.
 |
Restartujte stanici do Nouzového režimu.
|
 |
Klikněte na Start > Spustit, zadejte příkaz drivers a klikněte na OK.
|
 |
Přejmenujte ovladač epfwwfpr.sys například na epfwwfpr.sys.bak. Soubor naleznete ve složce C:\Windows\System32\drivers\
|
 |
Restartujte stanici.
|
 |
Upozornění: Po této změně se změní Stav ochrany a program ESET zobrazí informaci, že v systému není zajištěna maximální úroveň ochrany. Přesto se nejedná o hlášení reálného snížení ochrany z důvodu přejmenování souboru ovladače, protože ovladač je doporučeno vypnout jako doporučené nastavení serveru.
|
Štítky: SOLN2567, server zamrzl, server zatuhl, hotfix KB981889, Mail Security zamrzl, počítač zamrzl, zamrzl po instalaci, freeze
|