Pro zajištění maximální ochrany si bezplatně aktualizujte vámi používané řešení ESET na nejnovější verzi:
Starší verze produktů ESET již nebude brzy možné provozovat na Windows 10, stejně tak aktuální produkty na systémech bez podpory SHA-2. Přehled dotčených verzí společně s možnými aktualizačními scénáři naleznete v migračním průvodci.
Stanice přestane reagovat po instalaci produktu ESETAutor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 08.10.2015 10:29:15
|
|||||||||||||||
Pokud operační systém Windows Vista, Windows 7, Windows Server 2008, 2008 R2, SBS 2008 a novější přestane reagovat (zamrzne) po nainstalování produktu ESET (například ESET File Security, ESET Mail Security pro Microsoft Exchange, ESET Endpoint Security, ERA Agenta...), příčinou problému může být konflikt mezi ovladačem ESET (epfwwfpr.sys) a platformou Windows Filtering Platform (WFP). Pro odstranění problému postupujte podle následujících kroků:
Pokud instalace aktualizace problém nevyřeší, zakažte ručně ovladač epfwwfpr.sys, který zajišťuje kontrolu HTTP a POP3 komunikace.
Štítky: SOLN2567, server zamrzl, server zatuhl, hotfix KB981889, Mail Security zamrzl, počítač zamrzl, zamrzl po instalaci, freeze | |||||||||||||||
|