Databáze znalostí

Jak nastavit složku, do které se ukládá spam?

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 18.06.2013 16:37:27

Součástí produktu ESET Smart Security je Antispamový modul, který dokáže filtrovat nevyžádané zprávy. Takové e-maily jsou automaticky přesunovány do speciální složky ve vašem e-mailovém klientovi.

Pokud si chcete ručně nastavit složku, do které se bude spam ukládat, postupujte podle následujících kroků:

číslo

Otevřete hlavní okno ESET Smart Security.


číslo

V hlavním okně stiskněte klávesu F5 pro zobrazení dialogu Rozšířené nastavení.


číslo

Klikněte na (+) vedle Web a mail, stejným způsobem otevřete položku Ochrana poštovních klientů a klikněte na Antispamová ochrana.
Zaškrtněte možnost Použít tuto složku: a zadejte název vlastní složky, například Můj spam, a klikněte na OK.

Vytvoření vlastní spam složky v ESET Smart Security

 

Upozornění

Poznámka:
V e-mailovém klientovi, kterého používáte, se automaticky vytvoří daná složka při prvním přijetí nevyžádané zprávy.

 

Štítky: SOLN2779, spam složka, kam se ukládá spam, změnit složku pro spam

(0 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Komentáře (0)

Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Celé jméno:
E-mail:
Komentář:
Ochrana před roboty 
 
Pro přidání komentáře musíte vyplnit ochranu před roboty.
Kolik je dva krát tři?