Chyba při komunikaci s jádrem systémuAutor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 10.10.2014 15:27:01
|
|||||||||||||||||
Součástí produktů ESET je služba, která zajišťuje komunikaci mezi jednotlivými součástmi aplikace a na pozadí monitoruje běžící procesy. Vlivem špatné konfigurace systému nebo infikováním počítače, může dojít k tomu, že se vám při spuštění počítače zobrazí upozornění:
Pro obnovení funkčnosti produktů ESET postupujte podle následujících kroků: » Zkontrolujte, zda běží služba ESET » Zkontrolujte, zda nemáte infikovaný počítač » Proveďte novou instalaci aplikace ESET Jak zkontrolovat, zda běží služba ESET
Jak provést novou instalaci aplikace ESET?
Jak odstranit virovou nákazu, která blokuje službu ESETVypnutí služby ESET může mít v některých případech na svědomí vir Win32/IRCBot.ANR nebo Win32/Sirefef. V případě infiltrace počítače není možné službu spustit a také při pokusu o novou instalaci programu ESET operace skončí s chybovým hlášením o nedostatečných právech uživatele. Pro odstranění infekce postupuje podle následujících kroků:
Pokud v systému nebyla nalezena infiltrace Win32/IRCBot.ANR, použijte nástroj pro odstranění infiltrace Win32/Sierefef. Štítky: SOLN2280, chyba při komunikaci s jádrem systému, kernel error, Win32/IRCBot.ANR cleaner, chyba při komunikaci, komunikaci s jádrem systému, Error communicating with kernel | |||||||||||||||||
|
Do vyhledávacího pole v horní části stránky zadejte "Jak ručně odinstalovat program ESET?" a postupujte podle zobrazených kroků.
Pro opravení instalace produktu ESET nejprve stávající verzi odinstaluje podle článku "Jak ručně odinstalovat program ESET?". Následně si z webových stránek www.eset.cz stáhněte a nainstalujte nejnovější verzi vámi zakoupeného produktu ESET.
problém s hláškou "Chyba při komunikaci s jádrem systému" se mi opakovaně vrací. Služba Eset vždy běží a po použití výše uvedeného cleaneru a restartu pc problém na určitou dobu zmizí. Ani Eset online scanner neodhalil žádné závažnější infiltrace, ale přesto se nemůžu zbavit dojmu, že mi tu ten vir celou dobu sedí, jako žába na prameni. Někdy musím výše popsaný postup opakovat několik dní za sebou, někdy se hláška objeví až po měsíci.
Po včerejším použití cleaneru se antivirus tváří, že mu plně postačuje aktualizace dva dny stará. Pomůže antivirus odinstalovat a znovu nainstalovat? Neexistuje ještě jiné řešení tohoto problému? Děkuji za odpověď.
postupujte prosím podle třetí části "Jak provést novou instalaci aplikace ESET?" přímo v tomto článku. Pokud i po čisté nové instalaci bude docházet ke stejným problémům, kontaktujte technickou podporu.
Komentáře (6)