Vložením e-mailové adresy se přihlásíte k odběru novinek.

 
 Aktuální verze

Virová databáze: 15806 (20170725)

Produkty pro domácnosti: 10.1.219

Produkty pro firmy: 6.5.2107

 Kontrola počítače
ESET Online Scanner

ESET Online Scanner je rychlý nástroj pro kontrolu počítače a odstranění nalezených hrozeb.

 Záchranné médium
ESET SysRescue Live

ESET SysRescue Live je nástroj pro odstranění škodlivého kódu nezávisle na operačním systému.

Databáze znalostí

Legitimní zpráva byla označena jako spam

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 17.09.2014 09:42:02

Pokud ESET Mail Security pro Exchange chybně označuje zprávy jako SPAM, postupujte podle tohoto článku. Pokud dochází stále k chybné klasifikaci e-mailových zpráv, postupuje dále podle následujících kroků, abyste technické podpoře poskytli zpětnou vazbu potřebnou pro identifikování problému.

» Jak získat e-mail chybně označený jako spam

» Jaké soubory zaslat na technickou podporu

 

Jak získat e-mail chybně označený jako spam?

Pokud nemáte nastavenou karanténu nebo přesouvání spamu do složky Nevyžádané e-maily, nastavte dočasně ESET Mail Security následovně:

číslo

V hlavním okně programu ESET Mail Security stiskněte klávesu F5 a přejděte na Rozšířené nastavení

číslo

V zobrazeném dialogovém okně klikněte na Ochrana serveru > Antispamová ochrana > Microsoft Exchange server.

číslo

V pravé části okna změňte hodnotu položky Provést akci na nevyžádaných zprávách na Ponechat zprávu.

číslo

Nyní přejděte do sekce Microsoft Exchange server > Transportní agent.

číslo

V pravé části okna zrušte možnost Zapisovat stupeň nevyžádané pošty (SCL) do záhlaví.

 

Upozornění

Poznámka:
Po provedení těchto kroku zůstanou zprávy ve schránce příjemce, i když budou označeny za spam.

 

Jaké soubory odeslat na technickou podporu

Pro potřeby technické podpory a odhalení příčiny chybné detekce e-mailů si připravte následující soubory.

číslo

Zprávu chybně označenou jako spam uložte z Microsoft Outlook ve formátu MSG.

číslo

Diagnostické záznamy ze složky C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikaci\ESET\ESET Mail Security\Logs
nebo C:\ProgramData\ESET\ESET Mail Security\Logs.

Tyto soubory zabalte jako .zip nebo .rar, uložte na FTP server společnosti ESET nebo využijte internetové úschovny a odkaz na soubor zašlete na technickou podporu.

 

Upozornění

Poznámka:
Přístupové údaje na FTP server ESET: ftp://incoming:incoming@ftp.eset.cz,
Adresa serveru: ftp.eset.cz, Přihlašovací jméno: incoming, Heslo: incoming

 

Štítky: legitimní zpráva jako spam, chybná detekce e-mailu, e-mail není spam, Echange chybně filtruje

(0 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Komentáře (0)

Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Celé jméno:
E-mail:
Komentář:
Ochrana před roboty 
 
Pro přidání komentáře musíte vyplnit ochranu před roboty.
Kolik je dva krát tři?