Databáze znalostí: Domácnosti > Instalace / odinstalace

Jak přidat nebo odebrat antispamový panel nástrojů?

Autor: | Poslední úprava: 14.05.2020 12:16:40

Antispamový panel nástrojů produktu ESET se zobrazuje výhradě v aplikaci Microsoft Outlook, Outlook Express, Windows Mail a Windows Live Mail. Pomocí tohoto panelu můžete rychle označit jednotlivé zprávy nebo skupiny zpráv jako Spam nebo Není spam a třídit e-mailové adresy na seznam důvěryhodných (Whitelist) nebo spamových (Blacklist) pro automatické filtrování nevyžádané pošty v budoucnu.

Antispamový panel nástrojů ESET Smart Security v e-mailovém klientovi

Poznámka:
Podporu vámi používaného poštovního klienta si ověřte v seznamu kompatibilních e-mailových klientů.

Přidání nebo odebrání antispamového doplňku ESET do poštovního klienta

Otevřete hlavní okno produktu ESET. Pokud nevíte jak, postupujte podle tohoto návodu.

Stiskněte klávesu F5 a zobrazte si Rozšířená nastavení.

V části Web a mail > Ochrana poštovních klientů > Poštovní klienti pomocí přepínače povolte nebo zakažte integraci doplňku do konkrétního klienta.

Integrace antispamové doplňku

Důležité:
Pokud deaktivujete integraci doplňku, vypněte rovněž možnost Zapnout poštovní ochranu prostřednictvím doplňku do poštovního klienta. V opačném případě vás bude produkt bude upozorňovat na nekonzistenci nastavení a nefunkční ochranu.

Nastavení uložte kliknutím na tlačítko OK.

Ukončete svého e-mailového klienta a spusťte jej znovu.

Poznámka:
Pokud se panel nástrojů ESET v e-mailovém klientovi nezobrazuje, ale v programu ESET je označen v nastavení Integrace poštovních klientů, zrušte označení podle kroku 3. Klikněte na OK a znovu integraci zapněte podle výše uvedených kroků. Poté se již panel nástrojů ESET zobrazí.

Mějte na paměti, že e-maily jsou na přítomnost virových hrozeb kontrolovány i v případě, kdy se panel nezobrazuje.

Štítky: Antispamový panel ESET, jak přidal antispam modul, panel ESET se nezobrazuje, SOLN2866, panel nástrojů, toolbar, outlook. antispam, poštovní doplněk