Vložením e-mailové adresy se přihlásíte k odběru novinek.

 
 Aktuální verze

Detekční jádro: 16429 (20171117)

Produkty pro domácnosti: 11.0.149

Produkty pro firmy: 6.6.2052

 Kontrola počítače
ESET Online Scanner

ESET Online Scanner je rychlý nástroj pro kontrolu počítače a odstranění nalezených hrozeb.

 Záchranné médium
ESET SysRescue Live

ESET SysRescue Live je nástroj pro odstranění škodlivého kódu nezávisle na operačním systému.

Databáze znalostí

Jak vytvořit dotaz na technickou podporu přímo z produktu?

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 15.09.2017 14:43:17

Jedním ze způsobů, jak kontaktovat technickou podporu, je vytvoření a odeslání dotazu přímo z nainstalovaného produktu ESET ve vašem počítači. Při vytvoření dotazu přímo v produktu máte možnost jednoduše připojit i další důležité informace, jako např. protokol z aplikace SysInspector.

Upozornění

Informace:
Pro kontaktování technické podpory můžete využít také formulář na webu servis.eset.cz.

číslo

Otevřete si hlavní okno produktu ESET, například dvojitým kliknutím na ikonu produktu v oznamovací oblasti vpravo dole vedle hodin.

Jak otevřít hlavní okno ESET ve Windows

číslo

V hlavním okně programu přejděte na záložku Nápověda a podpora.

číslo

V pravé části okna klikněte v sekci Technická podpora na možnost Vytvořit dotaz na technickou podporu.

ESET Smart Security: Nápověda a podpora

číslo Zobrazí se dialogové okno s informacemi, jaká data budou z vašeho počítače odeslána. Pro rychlejší vyřešení případu doporučujeme data odeslat, proto pokračujete kliknutím na tlačítko Pokračovat. V opačném případě vyberte možnost Neodesílat.

ESET Smart Security: Odeslání konfigurace systému

číslo

Následně budete přesměrování na webový formulář, který vyplňte a odešlete kliknutím na tlačítko Odeslat.

Webový formulář

číslo

Po úspěšném odeslání dotazu obdržíte na zadanou e-mailovou adresu potvrzení o přijetí požadavku s ID číslem tiketu.

Webový formulář

(15 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc