Jak vytvořit dotaz na technickou podporu přímo z produktu?

Autor: | Poslední úprava: 20.03.2023 16:56:30

Jedním ze způsobů, jak kontaktovat technickou podporu, je vytvoření a odeslání dotazu přímo z nainstalovaného produktu ESET ve vašem počítači. Při vytvoření dotazu přímo v produktu máte možnost jednoduše připojit i další důležité informace, jako např. protokol z aplikace SysInspector.

Je dobré vědět:
Pro kontaktování technické podpory můžete využít také formulář na webu servis.eset.cz.

Otevřete si hlavní okno produktu ESET, například dvojitým kliknutím na ikonu produktu v oznamovací oblasti vpravo dole vedle hodin.

Jak otevřít hlavní okno ESET ve Windows

V hlavním okně programu přejděte na záložku Nápověda a podpora.

V pravé části okna klikněte v sekci Technická podpora na možnost Založit požadavek na technickou podporu.

ESET Smart Security: Nápověda a podpora

Zobrazí se dialogové okno s informacemi, jaká data budou z vašeho počítače odeslána. Pro rychlejší vyřešení případu doporučujeme data odeslat, proto pokračujete kliknutím na tlačítko Pokračovat. V opačném případě vyberte možnost Neodesílat.

ESET Smart Security: Odeslání konfigurace systému

Následně budete přesměrování na webový formulář, který vyplňte a odešlete kliknutím na tlačítko Odeslat.

Webový formulář

Po úspěšném odeslání dotazu obdržíte na zadanou e-mailovou adresu potvrzení o přijetí požadavku s ID číslem tiketu.

Webový formulář

Štítky: podpora, technická podpora, problém, hlášení